Strony

Aktualności

1. Chcesz dołączyć ? PISZ - 1dpoland.imaginy@gmail.com lub na nasze tt :)
2. NOWY IMAGIN = MIN 5 KOMENTARZY

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Wyniki Konkursu !

Jesteśmy zaszczycone stwierdzić, że nasz pierwszy konkurs wygrywa... thissecret.girl !! :) Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękujemy, a laureatkę prosimy o kontakt w ciągu 2 dni, bo inaczej wygrywa następna osoba :)
Przypominamy nagrodę;
- Wszystkie artykuły z grudnia z brytyjskich gazet o 1D ( w tym mam całą poświęconą chłopcom)
- autorka na naszym blogu :)

Ale zapowiadamy kolejny konkurs, na nagłówek naszego bloga, osoby chętne niech się zgłoszą pod tym postem :-)

Zespół Loosing the Memories <3

(Oczywiście nadal mamy nabór na autorki :) )

4 komentarze:

Szczęściara♥.♥ pisze...

zgłaszam się :)

Szczęściara♥.♥ pisze...

wysłałam już email na : zosurb@wp.pl

Szczęściara♥.♥ pisze...

chodzi o to, ze to ja wygrałam ten konkurs i już wysłałm email, bo nie wiem gdzie mam się zgłosić :)

Haroldowa :D pisze...

Okej, zaraz ci odpowiem na email, spamu nie liczylysmy :)

Prześlij komentarz